Moikka.Tänään teen koulu aamurutini postauksen.

Mun herätys soi aamulla 6.30.Sen jälkeen makoilen vielä hetken sängyssä.Sitten nousen ylös ja petaan mun sängyn.Aamulla sängyn petaus on mulle pakkomielle.Seuraavaksi meen kohti kylppäriä pesen mun kasvot ja hampaat.Sitten meen takas omaan huoneeseen.Valitsen vaatteet aina illalla joten on aika vain pukea ne päälle.Sitten harjaan hiukset ja valitsen korut.Aamupalan aika.Aamupalaksi juon teetä ja syön leipää tai jugurttia.Aamupalan jälkeen kello onkin jo yleensä 7.10.Sitten meen vaan mun sängylle ja otan kännykän.Kännykällä viestittelen mun kavereiden kaa,pelailen yms.Sitten pakkaan repun ja meen kohti eteistä.puen ulkovaatteet päälle ja kävelen autolle.Mun koulu alkaa joka päivä 8.30 joten lähen yleen sä siin puol kasin paikkeilla.

Siinä oli mun kouluaamurutiini.Millaiset on teidän aamurutiini?Mun liikuntakielto loppui ja pääsen taas ratsastamaan.Huomenna mulla on tunti.Saatan tehdä siitä postauksen.Toivottavasti tykkäätte.

- iiris:)1424341343832.jpg1424341416325.jpg1424343075305.jpg1424343297345.jpg