20150223_185400.jpg20150223_185220.jpg20150223_185112.jpg20150223_185052.jpg20150222_170822.jpgNyt on loma loppu.Mä en voi uskoa kuin nopeesti loma hurahti.Mennään nyt tän päivän aiheeseen eli ensin kertoilen mun lomasta.Maanantaina käväisin tallillia heppoja moikkailemassa.Tiistaina oltiin isoäidin luona yökylässä.Keskiviikkona kävin kampaajalla ja leffassa.Torstaina huristeltiin kohti espoota kavereiden luokse.Perjantaina mentiin helsinkiin.Helsingissä käytiin shoppailemassa ja starsbucksissa jeeeee! Lauantaina katseltiin leffaa ja löhöiltiin.Sunnuntaina syötiin runsas aamupala ja lähdettiin kohti turkua.Siinä oli pieni kertaus lomastani.Sitten helsingin ostoksiin..Ekana käytiin glitterissä ja siellä törmäsi victoria' s secretin hajuvesiin.Päädyin sitten tuohon ihanaan tuoksuun.Sitten mentiin kohti H&M :mää.Sieltä ostin noi kahet farkut.Ne on tosi hyvät jalassa.Lindexsiltä ostin sitten kahet tollaset lökärit (tai miks niitä nyt kutsutaan).Ne on ihanat jalassa ja mun mielestä tosi kivan näköset.Ihan viime tingassa poikkesin vielä suomalaiseen kirjakauppaan.Sieltä tarttui käteen tollanen kynsilakka setti.Ihann perus lakan lisäksi siinä on päässä sellanen kynsikynä,jolla voi piirtää kuvioitä kynsiin.Hups! meinasin unohtaa vielä yhen jutun.Nimittäin ton hupparin.Se on lindexsiltä.Se on ihanan raikkaan värinen ja tosi kiva.Kaikki ostokset olivat kivoja ja miellyttivät mua.Paras ostos oli kuitenkin hajuvesi.Olin oottanu kauheest et pääsen laivalle ostaan sellasen.Ku näin sen nii olin ihan et jeeeee.tästä postauksesta tuli nyt aikas sekava mut koittakaa kestää.

- iiris:)